آموزشگاه

راههایی برای یادگیری سریعتر زبان جدید

هر بار فقط یک زبان را یاد بگیرید

تابلو زبان ها

یادگیری چندین زبان در یک زمان کاملاً خوب است و امکان پذیر است. اما ما در مورد رازهای یادگیری سریع یک زبان جدید صحبت می کنیم، و یادگیری بیش از یک زبان در یک زمان در نهایت زمان و تمرکز شما را تقسیم می کند.

یادگیری یک زبان به تنهایی در حال حاضر به اندازه کافی سخت است، به خصوص اگر در حال استفاده از منابع متعدد هستید. برای تسلط هر چه سریع‌تر و آسان‌تر به یک زبان، بهتر است از یک زبان استفاده کنید. این به شما امکان می دهد متمرکز بمانید.

اگر میخواهید دو زبان را به طور همزمان یاد بگیرید و نگران سرعت و گذشت زمان نیستید ، سعی کنید دو زبان که با یکدیگر بسیار متفاوت هستند را برای یادگیری انتخاب کنید. برای مثال دو زبان آلمانی و هلندی شبیه یکدیگر هستند. زبان کره ای و زبان ژاپنی از نظر ساختار جمله و سایر مفهوم های گرامری یکسان هستند. برای اینکه در یادگیری دچار سردرگمی نشوید بهتر است ، زبان کره ای را با زبان آلمانی ، زبان هلندی را با زبان ژاپنی یاد بگیرید.

در یادگیری صبور باشید و بپذیرید که اشتباه کردن در روند یادگیری هیچ ایرادی ندارد.

از شکست خوردن تجربه کسب کنید و درس بگیرید.

به یاد دارید که چگونه بنی لوئیس برای تمرین صحبت کردن با غریبه ها چت می کند (نکته 5)؟ این روش همچنین باعث شد که او اشتباهات زیادی انجام دهد، حتی در مقطعی مانند تارزان صدا کند.

اضطراب زبان خارجی یک چیز واقعی است. اما خبر خوب این است که شما می توانید بر آن غلبه کنید. برای شروع، درک کنید که اشتباه کردن یک چیز عادی است. بدانید که تسلط مساوی با کمال نیست و مجبور نیستید به دنبال کمال باشید.

خیلی از گویشوران بومی کشورهای مختلف از شما برای تلاش هایی که برای صبحت کردن به زبانشان میکنید ، قدردانی و تشکر میکنند و در صورتی که نیاز باشد باز خوردهای خود را با کمال میل به شما ارائه میدهند. شما باید صحبت کردن را تمرین کنید. از اشتباهات خود با عنوان فرصتی مناسب برای یادگیری و پیشرفت استفاده کنید.

حتی می‌توانید با یادداشت‌برداری در مورد مکان‌هایی که به اشتباه تلفظ کرده‌اید، کلمات جدیدی که از بازخورد یاد گرفته‌اید و غیره در مورد آن استراتژیک باشید. با ایجاد این عادت، حافظه شما باقی می ماند و اشتباهات مشابه را تکرار نمی کنید.

عشق به یادگیری نشانه

چند زبانه ها اسرار خاص خود را در یادگیری سریع و آسان زبان جدید دارند… اما حقیقت این است که بهترین روش واحد برای رسیدن به تسلط وجود ندارد. کلید یادگیری سریع این است که بدانید چه تکنیک هایی برای شما مفید است و از کدام روش بیشتر لذت می برید.

اگر راه هایی بیابید که آن را برای خود سرگرم کننده کنید، یادگیری زبان نباید کار سختی به نظر برسد. اما رعایت نظم و انضباط و ایجاد عادات یادگیری سالم نیز مهم است. با کار سخت، انگیزه، و فقط مقدار مناسب سرگرمی، در کمترین زمان به تسلط خواهید رسید!

ترفندهای جالب در یادگیری یک زبان جدید

سعی کنید افراد جدیدی را ملاقات و ارتباط دوستانه با آنها برقرار کنید، مهارت های درون متنی خود را تقویت کنید، روی نقطه ضعف های خود در یادگیری تمرکز کنید، زمان خود را با در نظر گرفتن هدف یادگیری زبان مدیریت کنید،از یادگیری هیچ گاه ناامید نشوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا