آموزشگاه

کجا به تمرین زبان آلمانی آنلاین بپردازیم: 8 سایت

در این پست، هشت منبع خوب را برای تمرین آنلاین زبان آلمانی جمع آوری کرده ایم. آموزش رایگان زبان و موارد دیگر است.

چرا باید زبان آلمانی را آنلاین تمرین کنید؟

اینترنت کاملاً مملو از اطلاعات، حقایق و داده ها در مورد هر موضوعی است که فکرش را بکنید.

و بله، این در مورد موضوعات زبان آلمانی صحبت کردن، گوش دادن، خواندن و نوشتن در همه سطوح صدق می کند. برای تمرین آنلاین زبان آلمانی، دریایی از مواد وجود دارد.

اگر در مورد اسم فرعی، جنسیت اسمی یا اسم مرکب کاملاً مطمئن نیستید، کافی است یک جستجوی آنلاین سریع داشته باشید و هزاران ورودی در نتایج ظاهر شود. همه چیز از توضیحات عمیق گرفته تا نکات سریع ساده وجود خواهد داشت.

همچنین هزاران امکان برای تمرین نوشتن وجود دارد. وبلاگ ها و روزنامه های آنلاین اغلب بعد از هر مقاله دارای بخش های نظرات هستند که به شما این امکان را می دهد که نظر خود را به زبان آلمانی بیان کنید.

اگر از نوشتن جملات طولانی و روان مطمئن نیستید، سایت‌های زیادی نیز وجود دارند که دارای جدول کلمات متقاطع آنلاین هستند. چه راهی بهتر برای یادگیری املای آلمانی؟

و بیایید همه آن ویدیوها و برنامه های آنلاین را که فقط در انتظار پخش هستند، فراموش نکنیم. بنابراین، ممکن است هیچ آلمانی را نشناسید تا مهارت های شنیداری خود را با آنها تمرین کنید – اما اینترنت مثل همیشه از شما حمایت کرده است! بهترین آموزشگاه آیلتس تهران را بخوانید.

تمرین آنلاین آلمانی: 8 منبع تازه و همه کاره

LEO

LEO یک فرهنگ لغت آنلاین فوق العاده است. می تواند از آلمانی به چند زبان ترجمه شود. اما چه چیزی LEO را برای تمرین آنلاین آلمانی منحصر به فرد و مفید می کند؟

اگر یک کاربر یک عبارت پیچیده داشته باشد که کاملاً مطمئن نیست که چگونه آن را ترجمه کند، می تواند یک پست را شروع کند و سایر کاربران از ارائه ایده های خود بسیار خوشحال خواهند شد.

بنابراین، این وب‌سایت نه تنها به شما در مسائل مربوط به واژگان کمک می‌کند، بلکه فرصتی عالی برای انعطاف‌پذیری عضلات نوشتن آلمانی‌تان است. و شما هرگز نمی دانید، ممکن است مرواریدهای خرد برای انتقال به زبان آموزان دیگر خود داشته باشید!

FluentU

FluentU از فیلم‌های کوتاه همراه با زیرنویس‌های حاشیه‌نویسی به عنوان پایه و اساس درس‌های آلمانی خود استفاده می‌کند. محتوا بر موضوعات مرتبط با فرهنگی متمرکز است، بنابراین می‌توانید در مورد افرادی که زبانشان را یاد می‌گیرید بیشتر بیاموزید و در عین حال از مطالعه واقعی خودداری کنید.

مطالب بر اساس سطح زبان آموز، موضوع و فرمت ویدئو مرتب شده است. همچنین آزمون های مرور شخصی و فلش کارت های چند رسانه ای برای تقویت حفظ واژگان وجود دارد.

FluentU بهترین انتخاب برای مبتدیان مطلق نیست، بنابراین قبل از استفاده از آن می خواهید کمی دانش آلمانی را در اختیار داشته باشید.

BBC Bitesize

مطالب بازنگری بی‌بی‌سی Bitesize که توسط همه دانش‌آموزان بریتانیایی شناخته می‌شود، دانش‌آموزان زیادی را از طریق امتحانات GCSE دچار استرس کرده است! تمرین های آلمانی و تکه های اطلاعات آنها می تواند توسط مطلقاً هر کسی که به اینترنت متصل است استفاده کند.

هدف اصلی آن زبان آموزان مبتدی و متوسط ​​است، بنابراین اگر به تازگی ماجراجویی آلمانی خود را شروع کرده اید، اینجا مکانی عالی برای شروع است. بیشتر تمرین ها از بازی های سرگرم کننده تشکیل شده اند تا شما را علاقه مند نگه دارند. همه چیز به سطوح دشواری تقسیم می شود، بنابراین شما دقیقاً می دانید کجا ایستاده اید.

دولینگو

Duolingo یک دوره آموزشی آنلاین آلمانی تلفن هوشمند محبوب با آزمون های کوچک برای تست آلمانی شما است. هدف این است که در سطوح پیشرفت کنید زیرا آنها سخت تر می شوند و زبان آلمانی پیچیده تر می شوند.

حتی می توانید با ویژگی ربات چت، تمرین مکالمه آلمانی واقعی را به صورت آنلاین انجام دهید!

این منبعی است که مبتدیان می توانند از آن به عنوان نقطه شروع استفاده کنند، اما سخنرانان پیشرفته نیز باید به این برنامه نگاهی بیاندازند – تازه کردن گرامر و واضح ماندن هرگز ضرری ندارد!

اکنون برای استفاده از این مزیت حتی به گوشی هوشمند نیاز ندارید—تمام تست ها و تمرین ها در وب سایت آنها موجود است، بنابراین در صورت تمایل می توانید زبان آلمانی را به صورت آنلاین از روی میز یا لپ تاپ خود تمرین کنید.

میکسر

یافتن زبان مادری آلمانی در ایالات متحده می تواند دشوار باشد. حتی اگر زوجی را بشناسید، ممکن است آن‌ها هر بار که ملاقات می‌کنید چندان علاقه‌ای به صحبت کردن به زبان آلمانی نداشته باشند – به هر حال، این احتمال وجود دارد که آنها هم بخواهند انگلیسی خود را تمرین کنند!

و همه افراد وقت یا بودجه کافی برای پرواز به آلمان را ندارند و فقط به خاطر مزایای زبانی هستند. اما ناامید نشوید، Mixxer راه حل را دارد!

کتابخانه آنلاین زبان های خارجی

آیا قبلاً از لیست خواندن آلمانی خود عبور کرده اید؟ یا شاید از اول هیچ وقت نداشتید؟ سپس این ایستگاه بعدی شما خواهد بود.

اگر مطمئن نیستید که بعداً چه چیزی را به قفسه کتاب خود یا Kindle اضافه کنید، The Foreign Language Library Online به شما الهام بخش خواهد شد.

نکته جالب در مورد این کتابخانه آنلاین این است که تمام ترجمه های انگلیسی را در کنار هر متن دارد. بنابراین اگر یک داستان جذاب را شروع کرده‌اید اما به دلیل مانع زبانی گیج می‌شوید، همیشه می‌توانید نگاهی دزدکی به انگلیسی داشته باشید تا خود را به سرعت بالا ببرید. حتی اگر متوجه می‌شوید که چه می‌خوانید، می‌تواند ایده خوبی باشد که به سرعت ترجمه را مرور کنید تا مطمئن شوید هیچ چیز مهمی را از دست نداده‌اید.

کانال های تمرین آلمانی در یوتیوب

این احتمالاً یک انتخاب واقعاً واضح است، اما من نمی‌توانم YouTube را کنار بگذارم! این مجموعه بسیار عالی و متنوعی از ویدیوها را دارد.

می‌توانید جدیدترین نماهنگ‌های آلمانی را ببینید و ببینید چه برنامه‌های تلویزیونی آلمانی برای پخش در دسترس هستند. و اگر در مورد چیزی که می بینید نظری دارید، همیشه بخش نظرات وجود دارد تا به آلمانی ها بگویید که چه فکر می کنید. بنابراین، تمرین گوش دادن و نوشتن را قطع می کند!

Lexisrex

جدول کلمات متقاطع برای کنترل املای آلمانی شما عالی هستند. تمام آن سرنخ‌های مرموز و نکات حیله‌آمیز برای حفظ تناسب و سلامت مغز و ذهن شما عالی هستند.

Lexisrex دارای جدول کلمات متقاطع آلمانی روزانه است که می توانید از آنها برای آزمایش و بهبود دایره لغات خود استفاده کنید. اگر طرفدار جدول کلمات متقاطع نیستید، آنها بازی های جلاد و گزینه های دیگری نیز دارند. اگر به دلایلی از بازی‌ها متنفر هستید، می‌توانید به سادگی از فهرست کلمات مفید آلمانی برای شکل دادن به دایره لغات خود استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا