سایر

بهترین آرایشگاه ها و سالن های زیبایی عروس در تهران به همراه شماره تماس و آدرس

مسلما همه دوست دارند در شب عروسی شان به زیباترین صورت ممکن ظاهر شوند. یکی از فاکتورهای مهم برای زیبایی بیشتر عروس خانم، انتخاب آرایشگاه عروس لوکس و درجه یک است. بنابراین یکی از مهم ترین سوال هایی که قبل از عروسی پیش می آید این است که “کدام آرایشگاه بهتر است؟” یا برای آقایون این سوال پیش می آید که بهترین مرکز کاشت موی ایران کدام است؟

جستجو برای پاسخ این پرسش ممکن است زمان و انرژی زیادی از شما بگیرد و نگذارد از دوران نامزدیتان که یکی از شیرین ترین دوران زندگی هر فرد است به خوبی لذت ببرید. نگران نباشید ما اینجا هستیم تا همه ی نکاتی که برای انتخاب آرایشگاه عروس باید بدانید را در اختیار شما قرار دهیم و لیستی از 10 مورد از بهترین و لوکس ترین آرایشگاه های تهران را به شما ارائه دهیم تا در وقت گرانبهایتان صرفه جویی شود.

یک آرایش خوب و با کیفیت حدود 2 ساعت زمان می‌برد و آرایش شما مسئله‌ای است که شما ساعات زیادی را در بین مهمانان فضول و پرحاشیه شما در مراسم عروسی مورد توجه قرار می‌گیرد پس مهمترین شب عروسی‌تان با پیدا کردن لوکس‌ترین آرایشگاه عروس تهران به بهترین شب زندگیتان تبدیل کنید. همچنین شما می توانید برای فهمیدن بهترین مرکز کاشت موی ایران می توانید به اینجا مراجعه کنید.

در ادامه برخی از نکات و مسائل مهم در خصوص انتخاب یک آرایشگاه عروس خوب و مناسب را مورد بررسی قرار می‌دهیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار گیرد.

نکات مهم در انتخاب یک آرایشگاه عروس خوب و ایده آل

  • اول از همه به این نکته توجه کنید، که اصلا نباید در انتخاب آرایشگاه عروس عجول باشید. برای انتخاب بهتر به آرایشگاه های مختلف سر بزنید و پیج آرایشگاه ها را در اینستاگرام بررسی کنید تا بتوانید انتخاب مناسب تری داشته باشید.
  • برای پیدا کردن آرایشگاه عروس خوب، زود اقدام کنید! این بخش از تدارکات عروسی، بسیار مهم است و نباید آن را به دقیقه ی نود بیندارید. از چند هفته قبل از عروسی به دنبال آرایشگاه مورد تایید و متناسب با سلیقتان بگردید تا هم انتخاب شایسته تری داشته باشید هم سالن به شما وقت بدهد.
  • مهم نیست ساکن شرق تهران هستید یا غرب! از طریق فضای مجازی الخصوص اینستاگرام می توانید آدرس و شماره تلفن سالن های زیبایی مختلف را پیدا کنید و به آن ها مراجعه کنید.
  • البته اگر شما از طریق اینستاگرام با برخی صفحات آرایشگاه‌های عروس تهران آشنا شده اید این نکته را در نظر داشته باشید که تنها داشتن تعداد زیادی فالوور دلیلی برای خوب بودن کار آن مجموعه نیست. بسیاری از عکس‌های مورد استفاده در صفحات اجتماعی مثل اینستاگرام عکس‌های ادیت شده توسط نرم افزارهای فتوشاپ هستند که جلوه و زیبایی خاصی به عکس چهره ی عروس داده اند. پس برای اطمینان بیشتر حتما به طور حضوری به سالن مراحعه کنید.
  • نمونه کار عروس آرایشگر مد نظر خود را ببینید و به عکس و فیلم اکتفا نکنید. پیشنهاد ما این است که به‌صورت فرمالیته و تست قبل از تالار پیش آرایشگر خود بروید و سبک و مدلی که مد نظر او و شماست را بخواهید که روی صورت و موهای شما انجام بدهد تا با سبک و سلیقه یکدیگر آشنایی پیدا کنید و در صورتی که آرایش مطابق با میل و نظر شما نبود و اختلاف زیادی داشتید اقدام به رزرو و بررسی یک سالن زیبایی دیگر نمایید.
  • بعضی از سالن‌ها شوهایی با عنوان «بازدید عروس»‌ یا «شو عروس» برگزار می‌کنند که در آن از همه دعوت می‌کنند که به بازدید مدل‌های عروس آن ها بیایند. با شرکت در این شوها و دیدن نمونه کار آن ها از نزدیک، می توانید مطمئن شوید که سبک کار آن ها با سلیقه ی شما سازگار و هماهنگ است یا خیر؟ و از چگونگی کیفیت کار و متریال به کار برده شده توسط آن ها، مطلع شوید.
  • یکی از اصلی‌ترین توصیه‌ها در زمینه ی انتخاب آرایشگاه عروس مناسب این است که به ‌سراغ گزینه‌ای بروید که از نظر مالی برای‌تان مقدور است و با بودجه ی شما سازگاری دارد زیرا هزینه ی آرایشگاه نباید به گونه ای باشد که شما را تحت فشار قرار دهد و برای ‌تان دلهره آور شود. این روزها سالن های زیبایی متعددی در تهران پدید آمده اند. پس با توجه به تنوع و تعداد آرایشگاه ها، دستتان برای انتخاب باز است و جای نگرانی برای هزینه باقی نمانده است. چون با هر بودجه و توان مالی، آرایشگاه خوب برای عروس پیدا خواهید کرد.
  • قیمت بالا و گران بودن خدمات دلیلی بر کیفیت خوب نیست. بهترین آرایشگاه عروس لزوما گران‌ترین آن ها نیست و قیمت ارزان و مناسب یک سالن زیبایی عروس دلیلی بر کمبود کیفیت آن مجموعه نیست. این شاخصه را نمی‌توان معیار مناسبی برای خوب بودن کیفیت کار و متریال مورد استفاده در نظر گرفت بلکه این کیفیت کار و تجهیزات مورد استفاده است که تعیین کننده است.
  • آرایشگاه عروس خوب و مناسب حتماً نباید در بهترین خیابان‌های تهران قرار گرفته باشد و سالن و فضای بسیار زیبا و مجلل داشته باشد. ملاک خود را برای انتخاب بهترین سالن زیبایی فقط فضا و تجهیزات ظاهری قرار ندهید بلکه کیفیت کار و متریال مورد استفاده مهم است و فقط نباید شعاری باشد.
  • بهتر است سالن‌های زیبایی را انتخاب کنید که قبل از عروسی در مورد میکاپ و مدل مو به شما مشاوره رایگان ‌دهند. چون آرایشگران در این زمینه نسبت به شما تجربه ی خیلی بیشتری دارند می توانند مدل آرایش و شینیون هماهنگ با فرم چهره و لباس عروستان را تشخیص داده و به شما پیشنهاد دهند. از طرفی اگر از قبل روز عروسی شما بدانید قرار است چه مدل مو و میکاپی داشته باشید از نگرانی شما کم می شود. اگر امکان امتحان کردن مدل نهایی قبل عروسی برایتان مقدور باشد که خیلی عالی تر است.
  • آرایشگری را انتخاب کنید که از نظر اخلاقی با شما هماهنگ باشد زیرا در روز عروسی زمان زیادی را کنار او می گذرانید. اگر آرایشگر خوش برخورد باشد شما هم در روز عروسی خلق و خوی تان بهتر خواهد بود.
  • آرایشگر خوب کسی است که علاوه بر مدلی که به نظرش برای عروس مناسب است، سلیقه ی او را هم در نظر بگیرد. این هم کار صحیح تر و حرفه ای تر است و هم عروس را شاد و راضی نگه می دارد.
  • اگر با یک شرکت خدمات مجالس عروسی قرارداد بسته اید تنها به شعارها و تبلیغات آنها اکتفا نکنید و حتما به آرایشگاه مراجعه کنید تا از سبک کار آن مطلع و از خوب بودن کیفیت کارشان مطمئن شوید.
  • برای رقم زدن یک شب با شکوه می‌بایست کلیه خدمات دهندگان عروسی دخیل باشند تا بتوانید شبی رؤیایی را برای خود و البته مهمانان رقم بزنید. منبع

در ادامه ما را همراهی کنید تا برخی از آرایشگاه های عروس خوب در تهران را به شما معرفی میکنیم

بهترین آرایشگاه ها و سالن های زیبایی عروس در تهران:

سالن آرایش و زیبایی شیکان:

آرایشگاه شیکان در منطقه جردن تهران واقع شده است.

آدرس: تهران، جردن، خیابان سعیدی، پلاک 10، واحد 3 (مدیریت خانم شیوا)

تلفن: 22024033

آرایشگاه گل سرخ:

یکی از آرایشگاه های خوب در شرق تهران که در تهرانپارس و خیابان رشید واقع شده است.

آدرس: تهرانپارس، نرسیده به فلکه ی اول، خیابان رشید، خیابان بهار، پلاک 84

تلفن: 77727469

آرایشگاه عروس شیرین بهرامی نیا:

در شهرک غرب و بلوار دریا واقع شده و قیمت های مناسبی ارائه می نماید.

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان رامشه

تلفن: 88071724

آرایشگاه عروس گل آرا:

یکی دیگر از آرایشگاه های خوب و با کیفیت تهران به حساب می آید.

آدرس: تهران، بلوار باقری، خیابان فرجام شرقی، نرسیده به فلکه ی دوم تهرانپارس، بین گلشنی آهنی آمینه، پلاک 78

تلفن: 77744393

آرایشگاه سرای سناتور:

یکی دیگر از آرایشگاه های غرب تهران که در بلوار فردوس قرار گرفته و با تالار تشریفاتی سناتور نیز همکاری می کند.

آدرس: اتوبان ستاری، بلوار فردوس شرق، خیابان ولیعصر، پلاک 53

آدرس شعبه ی دوم: انتهای بلوار فردوس غرب، جنب تالار سناتور

تلفن: 44048672

آرایشگاه عروس و سالن زیبایی الی بانو:

واقع در جنوب غربی تهران (افسریه)

آرایشگاه گیوا:

یکی از آرایشگاه های زنجیره ای که در چند نقطه تهران شعبه دارد.

آرایشگاه عروس مریم دربندی:

آدرس: تهران، چهارراه فرمانیه، دویست متر پایین تر از چهار راه فرمانیه به سمت نوبنیاد، ساختمان آرتمیس، طبقه ی 5، واحد 5

تلفن: 26254368

آرایشگاه گل:

یکی از قدیمی ترین آرایشگاه های عروس در تهران است که دو شعبه دارد یک شعبه در جردن و یکی در یوسف آباد. آرایشگاه گل به میکاپ های خاص و زیبایش شهرت دارد.

آدرس شعبه جردن: خیابان نلسون ماندلا، بالاتر از از بلوار ناهید، بن بست شاهرخ، پلاک 7، طبقه اول (مدیریت خانم رضوی)

تلفن: 22027478

آدرس شعبه ی یوسف آباد آرایشگاه عروس گل: یوسف آباد شمال شرقی، میدان فرهنگ، نبش خیابان 33، پلاک 275

تلفن: 88069093

آرایشگاه زیبایی نیکادل:

یکی از معروفترین و لاکچری ترین سالن های زیبایی تهران است. در این مجموعه ی زیبایی خدمات فوق حرفه ای میکاپ عروس، شینیون و اکستنشن به مشتریان ارائه می شود. شهرت مدیریت این مجموعه به علت وقت شناسی و برنامه ریزی دقیق آن است.

آدرس: خیابان ولیعصر، خیابان فرشته، مجتمع تجاری داریوش

در آخر یک آرایشگاه خوب و با کیفیت میتواند شبی رویایی را برای شما رقم بزند تا هر زمان که به فیلم و عکس های روز عروسی تان مراجعه می نمایید از ظاهر خود راضی باشید و یادآور زیباترین خاطراتتان باشد. پس در انتخاب بهترین سالن زیبایی دقت کافی را داشته باشید تا در مهمترین شب زندگی تان همچون یک سلبریتی در نگاه مهمانان و قاب دوربین ها بدرخشید.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. ممنونم از مطالب خوبتون. در مورد نکات مهمیکه برای انتخاب آرایشگاه عروس باید توجه کنیم هم مطلب بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا