آموزشگاه زبان خارجی

آهنگ هایی برای یادگیری زبان انگلیسی در سطح متوسط

اگر به دنبال آهنگ هایی هستید که بیشتر در رادیو شنیده می شوند یا زبان آموزان پیشرفته تر از آن لذت می برند، لیست زیر شامل چند آهنگ پاپ عالی برای یادگیری زبان انگلیسی است که دارای اشعار ساده و قابل فهم هستند. ما این آهنگ ها را به زبان آموزان سطح B1-B2 توصیه می کنیم.

شاد توسط فارل ویلیامز

“Happy” اثر فارل ویلیامز، آهنگی بین‌المللی که از رتبه‌های شماره 1 متعددی برخوردار است، برای دانش‌آموزان انگلیسی متوسط ​​نیز عالی است، با اشعار نسبتاً ساده و مضمونی خوش‌بینانه که شنیدن دوباره و دوباره آن را سرگرم‌کننده می‌کند.

آیا مرا دوست داری توسط The Contours

“Do You Love Me” از Contours یک آهنگ قدیمی اما خوب است، با ضرب آهنگ کلاسیک Motown که شما را به رقصیدن وادار می کند. اشعار ساده و قابل فهمی وجود دارد که دانش‌آموزان احتمالاً با خواندن آن‌ها اوقات خوشی را سپری می‌کنند. این آهنگ 77 کلمه منحصر به فرد دارد.

Here Comes the Sun توسط گروه بیتلز

دلیلی وجود دارد که «Here Comes the Sun» از زمانی که بیتلز آن را در سال 1969 منتشر کرد، بسیار خوب ماندگار شده است. سادگی و زیبایی آن باعث می شود که مستقیماً به قلب برود، و پیام شیرین آن به طور جهانی قابل ارتباط است. به علاوه، برای دانش آموزان ESL متوسط ​​عالی است، زیرا فقط 36 کلمه منحصر به فرد دارد.

یک بار توسط جاستین بیبر

با وجود داشتن تعداد نسبتاً بالایی از کلمات منحصر به فرد در سال 97، “One Time” توسط جاستین بیبر هنوز نسبتا ساده است، با واژگان روزمره که انگلیسی زبانان متوسط ​​​​می توانند آن را درک کنند. همچنین فرصت هایی را برای یادگیری اصطلاحات رایج مانند “پروانه در شکم من” ارائه می دهد.

I’m a Believer توسط The Monkees

به دلیل برخی اشعار کاملاً قدیمی (“من فکر می کردم عشق کم و بیش یک چیز است”)، این آهنگ کمی پیچیده تر از بقیه در بخش متوسط ​​است. اما، “I’m a Believer” یک آهنگ کلاسیک است که مطمئناً در ذهن شما باقی می ماند، بنابراین در حین خواندن اشعار گوش دادن را تمرین کنید و واژگان جدید باقی خواهد ماند.

همانگونه که هستید اثر برونو مارس

یکی دیگر از آهنگ های عاشقانه عاشقانه، “Just the Way You Are” از برونو مارس، یک آهنگ عالی برای زبان آموزان متوسط ​​ESL و همچنین افرادی است که سعی می کنند یاد بگیرند که چگونه یک قرار بالقوه را به زبان انگلیسی دوست داشته باشند. گروه کر خوب و آهسته است و سرعتی را ارائه می دهد که دانش آموزانی که نسبتاً تازه به زبان انگلیسی هستند می توانند با آن همراه شوند.

جمعه I’m In Love by The Cure

“Friday I’m In Love” توسط The Cure به یک دلیل اصلی گنجانده شده است: این یک آهنگ عالی برای یادگیری روزهای هفته است. هر روز از دوشنبه تا یکشنبه ادامه می‌یابد به‌گونه‌ای که می‌تواند به زبان‌آموزان زبان انگلیسی کمک کند ترتیب روزهای هفته را به خاطر بیاورند.

اجازه دهید توسط بیتلز باشد

آیا می دانستید که مطالعه ای توسط پیرسون انگلیسی نشان داد که بیتلز بهترین گروهی است که با اشعار ساده خود به شما کمک می کند زبان انگلیسی را یاد بگیرید؟ آهنگ دیگری که کاندیدای عالی برای مطالعات انگلیسی است “Let It Be” است که با تعداد کلمات منحصر به فرد 62 می آید و آن را به آهنگ خوبی برای دانش آموزان متوسط ​​​​برای یادگیری برخی از واژگان تبدیل می کند.

تعقیب اتومبیل توسط گشت برفی

اگرچه ممکن است ساده ترین آهنگ در این لیست نباشد، با تعداد کلمات منحصر به فرد 92 کلمه، “Chasing Cars” توسط Snow Patrol هنوز برای زبان آموزان متوسط ​​انگلیسی عالی است. دلیل اصلی این امر این است که سرعت آن بسیار کند است و می توانید آنچه را که خواننده می گوید بشنوید. این کار به خاطر سپردن اشعار آسان می شود و دایره لغات شما را تقویت می کند.

تیتانیوم ساخته دیوید گوتا با حضور سیا

آیا ترجیح می‌دهید با چیزی کمی شاداب‌تر و نشاط‌بخش‌تر یاد بگیرید؟ آهنگ‌های کمی وجود دارند که بهتر از «ضد گلوله» دیوید گوتا، که دارای اشعار ساده و تعداد کلمات منحصر به فرد تنها 57 کلمه است، به شما احساس شکست ناپذیری می‌دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا