لپ تاپ

بهترین لپ تاپ دانشجویی با قیمت مناسب

از روزی که راه ویروس کرونا به دنیای انسا‌ن‌ها باز شد، تمام ابعاد زندگی را تحت تاثیر قرار داد و تغییراتی اساسی در روند روزمرگی ایجاد کرد که یکی از این تغییرات، آنلاین شدن آموزش بود و دانشجویان و دانش‌آموزان مجبور شدند با استفاده از سامانه‌های آموزش آنلاین که در دسترس قرار گرفت، به ادامه تحصیل بپردازند.

این موضوع باعث شد خانواده‌هایی که گوشی موبایل هوشمند و لپ تاپ نداشتند به فکر خرید افتاده تا فرزندانشان بتوانند آموزش دبیران و اساتید خود را دریافت کنند.

معرفی و خرید لپ تاپ ارزان قیمت

اگرچه در این تابستان زمزمه باز شدن مدارس و دانشگاه‌ها و حضوری شدن کلاس‌ها در سال تحصیلی جدید به گوش می‌رسد اما بسیاری از خانواده‌ها همچنان با این روند مخالف بوده و ترجیح می‌دهند فرزندان خود را با آموزش‌های آنلاین از ابتلا به بیماری، مصون نگه دارند.

در این میان، خرید لپ تاپ قیمت مناسب و گوشی موبایل خوب و کارآمد به شدت مورد توجه قرار گرفته است. از این رو قصد داریم امروز طی این مطلب چند مورد لپ تاپ مناسب دانش آموزان و دانشجویان با قیمت مناسب معرفی کنیم.

Lenovo Chromebook C340

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی است که می‌تواند به حالت 360 درجه بچرخد و پردازنده نسل هشتم Core i3 اینتل را دارد. قطعه Core i3 کمی قدیمی بوده اما قدرتمندتر از تراشه‌هایIntel Pentium و Celeron است که معمولاً در Chromebooks یافت می‌شود.

این لپ تاپ همچنین دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای داخلی است.

Asus C523NA Chromebook

این مدل از لپ تاپ ایسوس در حال حاضر با قیمت 269 دلار در آمازون به فروش می‌رسد و دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با پردازنده اینتل سلرون و 4 گیگابایت رم است. این ویژگی‌ها برای یک لپ تاپ معمولی و انجام کارهای روزمره مانند آموزش و … بسیار مقرون به صرفه است اما اگر می‌خواهید فضای ذخیره بیشتری در اختیار داشته باشید و کمی حرفه‌ای‌تر با آن کار کنید بهتر است مدل 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و 32 گیگابایت فضای کارت SD را خریداری کنید.

صفحه نمایش این لپتاپ دارای وضوح تصویر فول اچ دی با وضوح 1080×1920 پیکسل می‌باشد.

Samsung Chromebook Plus V2

Chromebook V2 سامسونگ دارای صفحه نمایش 12.2 اینچی است و صفحه نمایش لمسی آن با قابلیت پشتیبانی از قلم مخصوص می‌تواند تا 360 درجه باز شود. وضوح تصویر این لپ تاپ 1200×1920 پیکسل است. این سیستم دارای پردازنده Intel Celeron، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است.

HP Chromebook x360

HP Chromebook x360 دارای پردازنده CPU Core i3 است و 8 گیگابایت رم نیز دارد که باید باعث عملکرد خوب آن می‌شود. صفحه نمایش لمسی 14 اینچی دارای رزولوشن فول اچ دی است و می‌تواند به حالت 360 درجه نیز باز شود.

Lenovo Chromebook Flex 5

ویژگی بارز این Chromebook لنوو، پردازنده نسل دهم Intel Core i3 آن است که در بسیاری از لپ تاپ‌های ویندوزی مقرون به صرفه استفاده می‌شود و برای قدرت بخشیدن به سیستم عامل بسیار موثر است. صفحه نمایش لمسی 13.3 اینچی با وضوح 1080×1920 پیکسل این لپ تاپ از قلم پشتیبانی می‌کند اما باید قلم را جداگانه خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا