کالای دیجیتاللپ تاپ

جدیدترین مدل‌های موس و کیبورد

جدیدترین مدل‌های موس و کیبورد

این روزها زندگی بسیاری از ما با دنیای کامپیوتر گره خورده و افراد مختلف در رده‌های سنی متفاوت را درگیر خودش کرده است. برخی از افراد بنا به شغلی خود به کامپیوتر نیاز دارند و برخی دیگر به خاطر علاقه وافری که به دنیای بازی‌ها دارند به کامپیوتر روی می‌آورند. اگر شما هم با کامپیوتر آشنا باشید، حتما می‌دانید که برای استفاده از این سیستم اعجاب‌برانگیز عصر حاضر به امکانات متنوعی نیاز دارید که مهم‌ترین آنها، موس و کیبورد است.

بهترین مدل‌های موس و کیبورد

از آنجایی که تمایل به استفاده از سیستم‌های کامپیوتری روز به روز در حال افزایش است، کمپانی‌های مطرح به دنبال تولید تجهیزات و امکانات متنوعی هستند که بتوانند نیازهای مختلف کاربران را پوشش دهند به همین دلیل هر ساله موس‌ها و کیبوردهای متنوعی روانه بازار می‌شوند. اگر شما قصد خرید موس و یا کیبورد دارید، در این مقاله با ما همراه شوید تا بهترین و جدیدترین موس‌ها و کیبوردها را به شما معرفی کنیم..

Logitech G13 Advanced Gameboard

این کیبورد، پیشنهاد ویژه ما به علاقمندان به بازی‌های کامپیوتری است. اگر همواره به دنبال تجهیزات منحصربه‌فرد با ظاهری متفاوت هستید، ما به شما Logitech G13 Advanced Gameboard را پیشنهاد می‌دهیم. این کیبورد در مقایسه با سایرمدل‌ها، ساختاری متفاوت دارد که کاملا متناسب با زاویه قرار گرفتن دست بر روی کیبورد طراحی شده است. اگر از گیمرهای حرفه‌ای به حساب می‌آیید که ساعت‌های زیادی را صرف بازی‌های کامپیوتری می‌کنند، بهتر است این کیبورد را امتحان کنید.

این کیبورد از دستان و انگشتان شما محافظت می‌کند و پس از چند ساعت بازی، دچار درد دست نخواهید شد. نه تنها در ظاهر منحصربه‌فرد است، بلکه از لحاظ کارایی نیز واقعا ستودنی است. صفحه نمایش، حافظه داخلی، کابل 2.4 متری و 25 کلید برنامه پذیر از جمله امکانات آن به حساب می‌آید.

کیبورد SteelSeries Apex-Fnatic Team Edition

اگر از گیمرهای حرفه‌ای هستید و به دنبال یک کیبورد کاربردی برای بازی‌های کامپیوتری می‌گردید، بهتر است به سراغ کیبوردهای SteelSeries بروید. این کمپانی تجربه بسیار زیادی در تولید کیبوردهای زیبا، منحصربه‌فرد و کاربردی دارد.

دکمه‌های این کیبورد از طراحی و نورپردازی خارق العاده‌ای برخوردار است و نامش در میان بهترین و پرطرفدارترین کیبوردهای جهان جای دارد. اگرچه قیمت آن نسبتا بالا است، اما ارزش هزینه کردن را دارد

 کیبورد Cynosa Chroma

اگر به دنبال یک کیبورد خوب و کاربردی با قیمت مناسب هستید، می‌توانید کیبورد ساینوسا کروما را امتحان کنید. این کیبورد که از تولیدات کمپانی ریزر است، برای علاقمندان به گیم انتخاب مناسبی خواهد بود و در مقایسه با سایر کیبوردهای گیمینگ قیمت پایین‌تری هم دارد. نورپردازی جذاب، مقرون به صرفه بودن، پاسخگویی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و برخورداری از دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های ساینوسا کروما به حساب می‌آیند.

ماوس Deathadder Elite

Deathadder Elite یک انتخاب مناسب دیگر برای گیمرهای حرفه‌ای به حساب می‌آید. اگر شما هم در این دسته جای دارید و به دنبال ماوسی با قدرت و دقت بالا هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده ماوس Deathadder Elite را امتحان کنید. این ماوس محبوب از محصولات کمپانی ریزر به شما می‌رود و همان طور که می‌دانید این کمپانی در تولید تجهیزات کامپیوتری از قدرت و مهارت بسیار بالایی برخوردار است.

شما می‌توانید میزان حساسیت این ماوس را با توجه به نیاز خود تغییر دهید. به عنوان مثال می‌توانید این حساسیت را در زمان تجربه بازی‌های کامپیوتری بیشتر کرده و در زمان کار با نرم افزارهای کامپیوتر و یا وب‌گردی کاهش دهید.

این ماوس علاوه بر کارایی و قدرت فوق‌العاده‌اش در طراحی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. نورپردازی Deathadder Elite واقعا بی‌نظیر است و شما می‌توانید رنگ دلخواه خود را برای نورپردازی انتخاب کنید. اگر به دنبال یک ماوس سرسخت هستید، باید بدانید که این ماوس از 50 میلیون کلیک کاربر بدون دردسر پشتیبانی خواهد کرد!

 ماوس Apple Magic Mouse 2

اگر به لوازم دیجیتال علاقه داشته باشید، حتما به خوبی کمپانی اپل را هم می‌شناسید. این برند به دلیل طراحی‌های بی‌نظیر و کیفیت بالای محصولاتش به نامی آشنا در سراسر جهان تبدیل شده است. Apple Magic Mouse 2 یکی از محصولات باکیفیت، زیبا و پرطرفدار اپل است که با ویژگی‌های منحصربه‌فردش، برای بار دیگر مخاطبان را غافلگیر کرده است.

در این ماوس خبری از باتری بزرگ نیست، به همین خاطر در مقایسه با سایر ماوس‌ها ظرافت بیشتری دارد. شما می‌توانید با شارژ، از این ماوس دوست داشتنی بهره ببرید. خوشبختانه زمان شارژ این ماوس اصلا طولانی نیست و شما می‌توانید در فاصله نوشیدن یک لیوان قهوه، یک ماوسی فول انرژی را در اختیار داشته باشید! از آنجایی که پورت شارژ این ماوس در بخش زیرین آن قرار گرفته است، باید مدت زمان اندکی به خود استراحت دهید تا دوباره شارژ شود و پس از آن می‌توانید به کار خود ادامه دهید. وزن پایین، برخورداری از فناوری مولتی تاچ، ابعاد کوچک و شارژ سریع از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این ماوس محبوب به حساب می‌آید.

در انتها باید بگوییم که اگر گیمری حرفه‌ای هستید و یا به دنبال ماوسی با رنگ بندی بالا هستید، بهتر است به سراغ Apple Magic Mouse 2 نروید زیرا این ماوس بی سیم برای گیمرهای حرفه‌ای و یا افرادی که به دنبال ماوسی با رنگ‌بندی متنوع هستند اصلا مناسب نخواهد بود.

ماوس Rival 600

پیشنهاد ما به کاربرانی که به دنبال یک ماوس حرفه‌ای و کاربردی هستند، Rival 600 از برند استیل سریز است. این ماوس که از تولیدات سال 2019 میلادی به شمار می‌رود، از بهترین ماوس‌ها برای گیمینگ به حساب می‌باشد چرا که دارای وزن متعادل، دکمه‌های باکیفیت، قیمت مناسب، سنسور Depth و کابل USB برخوردار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا