سایر

دریافت ویزای استرالیا، مهارت ها و مدارک مورد نیاز

مهاجرت به استرالیا در سال های اخیر رشد بسیاری پیدا کرده است. این کشور شرایط بسیار خوبی را برای ادامه کار و سرمایه گذاری در اختیار مهاجران قرار داده است. از این رو هر ساله افراد زیادی برای استخدام یا سرمایه گذاری در این کشور به استرالیا مهاجرت می کنند. شما برای مهاجرت به استرالیا می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید.

از جمله متداول ترین روش های مهاجرت به کشور استرالیا می توان به مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در استرالیا ، مهاجرت از طریق کار ، مهاجرت تحصیلی و مهاجرت از طریق ازدواج اشاره کرد. اما امروز در این مقاله می خواهیم در مورد مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری و کار در این کشور صحبت کنیم. همانطور که مستحضر هستید برای سفر به هر کشوری، حتی استرالیا شما باید روند اداری خاصی را طی نمایید. این قوانین برای مهاجرت به این کشور نیز صادق هستند. در ادامه بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد. پس همچنان با ما همراه باشید.

یکی از مزایای مهاجرت به استرالیا این است که بجز زبان انگلیسی به مهارت خاصی نیاز ندارید. دستمزد بسیار بالایی دریافت خواهید کرد بخصوص اگر به نرم افزارهایی مثل افترافکت، تری دی مکس یا جاوا اسکریپت مسلط باشید.

مراحل لازم برای دریافت ویزای استرالیا

شما برای دریافت ویزای استرالیا به مانند ویزای دیگر کشور ها نیاز به طی مراحلی هستید ، که از جمع آوری مدارک گرفته تا ارسال آن به اداره مهاجرت استرالیا که یک پروسه حساس و دشوار می باشد که پیشنهاد ما به شما این است که حتما از یک وکیل مهاجرت به استرالیا استفاده کنید تا از تجربیات آن ها بهره مند شوید و بتوانید بهترین انتخاب را بکنید.

اخذ ویزای استرالیا چند سالی است که به صورت آنلاین شده است و دیگر نیازی به گرفتن وقت و رفتن به سفارت استرالیا ندارد و تمامی مراحل به صورت آنلاین در سایت اداره مهاجرت استرالیا انجام می شود.

به هر صورت در میان تعداد زیاد ویزاهای استرالیا که موجود است شما بسته به شرایط خود یکی از آنها را انتخاب می کنید و برای آن اقدام می کنید . بحث ما در این قسمت ویزای سرمایه گذاری استرالیا و همچنین ویزای کار استرالیا می باشد که به ویزای اسکیل ورکر استرالیا معروف است . شما برای اخذ این ویزاهای استرالیا باید امتیاز مورد نظر را کسب کنید که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

ویزای سرمایه گذاری استرالیا

یکی از روش های بسیار خوب برای مهاجرت به استرالیا دریافت ویزای سرمایه گذاری استرالیا می باشد. شما با این کار، عملا یک شرایط کاری فوق العاده، با بازدهی بالا را برای خود ایجاد می کنید. علاوه بر اینها می توانید از دیگر مزایا اقامت در استرالیا نیز استفاده کنید و دیگر مجبور نخواهید بود، نگران تامین هزینه های خود در این کشور باشید. البته برای دریافت ویزای سرمایه گذاری استرالیا باید حداقل 2 سال در ایران دارای یک تجارت پرسود باشید.

معمولا یک حداقل دارای برای شروع کار مورد نیاز است. برای سرمایه گذاری و کارآفرینی در این کشور، شما ابتدا باید یک ویزای 4 ساله دریافت کنید و کسب و کار خود را آغاز نمایید.

در طول یک سال باید حداقل 2 نفر دیگر را به کسب و کار خود اضافه کنید و سود شرکت را افزایش دهید تا جایی که به حد مورد نظر برسد.

در این حالت شما می توانید برای اقامت دائم استرالیا اقدام نمایید. البته حداقل 2 سال باید در استرالیا سرمایه گذاری کرده باشید و حداقل 1 سال در این کشور حضور داشته باشید تا بتوانید ویزای دائم استرالیا را دریافت کنید.

اما تمام این مسائل برای زمانی است که شما بتوانید ویزای سرمایه گذاری استرالیا را اخذ کنید که باید برای این کار از جدول امتیاز بندی ویزای سرمایه گذاری استرالیا امتیاز حداقل 65 را کسب کنید که این امتیازات از مواردی همچون سن ، میزان دارایی شما ، میزان سرمایه گذاری در استرالیا ، مدرک تحصیلی ، سطح زبان انگلیسی و دیگر موارد بدست می آید.

ویزای کار استرالیا

دیگر روش برای مهاجرت به استرالیا که بیش از 68% مهاجران به استرالیا از این طریق اقدام می کنند ، دریافت ویزای کار استرالیا

این روش نیز بسیار متداول می باشد و برای افرادی که سرمایه زیادی برای سرمایه گذاری و کارآفرینی در استرالیا ندارند، می تواند مناسب ترین روش برای مهاجرت به استرالیا باشد. انواع ویزای کاری که می توانید برای دریافت آن اقدام نمایید، شامل ویزای اقامت دائم کاری استرالیا با اسپانسر شغلی ، ویزای اقامت دائم استرالیا با حمایت کارفرما ، ویزای کار استرالیا به صورت مستقل و بدون اسپانسر ، ویزای کار استرالیا با اسپانسر ایالتی ، ویزای کار موقت برای متخصصان و دیگر انواع ویزای موقت استرالیا می شود.

تمامی روال اداری دریافت ویزای کاری استرالیا مشابه دیگر انواع ویزا می باشد. اما با این تفاوت که باید مدارک مربوط به کار خود را به همراه داشته باشید.

در این حالت دریافت دعوت نامه شغلی می تواند بسیار به شما کمک کند. البته برای دریافت هر نوع ویزای کاری شرایط مخصوص به خود وجود دارد. معمولا کار کردن برای دانشجویان، دارای محدودیت های بیشتری است و به هر میزان ساعت که بخواهند، نمی توانند در این کشور کار کنند. داشتن تخصص برای دریافت ویزای کاری متخصصان بسیار ضروری است.

ویزای کار استرالیا نیز یک ویزای امتیازی می باشد که متقاضیان آن باید حداقل 65 امتیاز کسب کنند . دقت کنید کسب 65 امتیاز به معنای دریافت ویزا نمی باشد یعنی شما باید برای کسب اطمینان برای اخذ ویزای کار استرالیا امتیاز بالای 70 را کسب کنید تا بتوانید در میان دیگر متقاضیان در اولویت باشید.

موارد امتیاز آور ویزای کار استرالیا شامل سن ، مدرک تحصیلی ، سابقه کار مرتبط با مدرک ، میزان سطح زبان انگلیسی و دیگر موارد می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا