آشپزی و کافه

بهترین کافی‌ شاپ ‌های مشهد کجاست؟

کم نیستند افرادی که در سرتاسر جهان عاشق قهوه هستند. افرادی که نمی‌توانند یک روز را بدون این نوشیدنی تلخ و در عین حال لوکس و تجملی سپری کنند. اگر شما نیز جزو آن دست افرادی هستید که قهوه جزو جدایی ناپذیر از زندگی‌شان است با ما تا پایان این مقاله همراه باشید چراکه در این مقاله قصد داریم بهترین کافی ‌شاپ ‌های مشهد را به شما معرفی کنیم. به خاطر توریستی بودن شهر مشهد، در سال‌های اخیر افراد زیادی اقدام به راه اندازی کافی شاپ در این شهر کرده‌اند. اما چه چیزی باعث می‌شود بین صدها کافی شاپ، یکی را انتخاب کرده، مشتری دائمی‌اش شده و آن را بهترین کافی شاپ مشهد بدانید؟ پاسخ این سوال، همان پارامترهایی است که ما با توجه به آنها این چند کافی شاپ مشهد را گلچین کرده ایم:

  • دنج بودن محل و چیدمان میزهای کافی شاپ
  • برخورد گرم و صمیمی پرسنل
  • دکوراسیون کافی شاپ
  • کیفیت قهوه‌ها سایر آیتم‌های منو
  • داشتن ویو مناسب و جذاب
  • تنوع منو

بهترین کافی شاپ های مشهد

کافی ‌شاپ سی

یکی دیگر از بهترین کافی شاپ های مشهد، کافی شاپ سی در منطقه وکیل آباد مشهد واقع شده است و دارای سه فضای داخل سالن، روف گاردن و فضای باز است. درختان بلند به این کافی‌شاپ منظره فوق العاده‌ای داده است. اگر به دنبال مکانی برای آرامش و یا تنهایی می‌گردید این کافی‌شاپ فضای مناسبی است و می‌توانید از سرو قهوه در یک فضای آرامش‌بخش لذت ببرید. در این کافی‌شاپ صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود و منوی آن در روزهای مختلف هفته متفاوت است.

نوشته های مشابه

منوی کافه: انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دمنوش، چیزکیک و منوی متفاوت برای هر روز

کافه سی در فضای مجازی: اینستاگرام

آدرس: نبش هنرستان ۲، درب پارکینگ بیمارستان جوادالایٔمه ٢٠ قدم داخل پارکینگ

شماره تماس: 09021303730

کافی ‌شاپ نبات

کافی‌شاپ نبات از کافی‌شاپ‌های لوکس مشهد محسوب می‌شود. یک کافه دنج و آرام که در خیابان فلسطین واقع شده است. این کافه با دیوارهای آجری و صندلی‌های چوبی محیط مناسبی برای دورهمی‌های دوستانه است. منوی این کافی‌شاپ بسیار متنوع است و در کنار کیک‌های گرم و خوشمزه‌اش انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد سرو می‌شود.

منوی کافه: ، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، چای و دمنوش، دسر و کیک، انواع صبحانه‌های انگلیسی و فرنگی، برگر، پاستا و…

نبات در فضای مجازی: اینستاگرام

آدرس: فلسطین ۱۹، نبش اولین چهارراه

شماره تماس: 05138443918

کافه تراس

کافی شاپ تراس از بهترین کافی شاپ های منطقه امامت و جلال واقع در بلوار وکیل آباد می باشد و به دلیل قرار گرفتن در مقبال پارک ملت فضا و دید بسیار زیبایی دارد. در این مکان زیبا صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شود. منوی کافه تراس بسیار متنوع است و می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را میل کنید.

 

منوی کافه: انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، صبحانه، انواع غذاهای ایرانی شامل انواع چلو، خوراک و انواع خورش‌ها و منوی فرنگی شامل انواع پیتزا، برگر، ساندویچ و پاستا

کافه تراس در فضای مجازی: اینستاگرام

آدرس: بلوار امامت، بین امامت ۶ و ۸

شماره تماس:  05131660

کافه ‌رستوران هالیدیز

اگر به دنبال مکانی برای برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های خود می‌گردید، کافه رستوران هالیدیز بهترین انتخاب برای شماست. این کافه رستوران شامل سه بخش سالن کافه، فضای باز و آلاچیق‌ها و سالن VIP است. منوی این کافه رستوران بسیار کامل است و بوفه صبحانه نیز دارد.

 

منوی کافه: انواع غذاهای ایرانی و فست فودی، انواع دسر، کیک، قهوه، دمنوش

هالیدیز در فضای مجازی: اینستاگرام

آدرس: هاشمیه 11، چهارراه اول سمت راست

شماره تماس: 05138800500

 کافی‌ شاپ گرندزا

برای نوشیدن قهوه و گپ‌وگفت با دوستتانتان، کافی شاپ گرندزا می‌تواند یک مکان دنج و مناسب باشد. تماشای مسابقات فوتبال در کنار دوستتانتان لذت دیگری است که می‌توانید در این کافه شاپ تجربه کنید. منوی این کافی‌شاپ بسیار متنوع است و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و غذاهای فرنگی در آن سرو می‌شود.

 

منوی کافه: انواع قهوه، چای و دمنوش، نوشیدنی‌های تازه، دسر، بستنی، انواع استیک و…

گرندزا در فضای مجازی: اینستاگرام

آدرس: بلوار سجاد، نبش گلشن ٢

شماره تماس: 05136059579 | 09153089395

کافه رستوران دیت

کافی شاپ دیت که در طبقه پنجم مجتمع آرمیتاژ و در مجاورت سینما گلشن واقع است از بهترین کافی شاپ های مشهد می باشد. این کافه با دو فضای سر بسته و فضای باز محیط مناسبی برای دورهمی‌های دوستانه و قرارهای ملاقات است. در مجموعه دیت دو نوع برگر لذیذ با حجم و وزن‌های متفاوت سرو می‌شود و طرفداران خاص خودش را دارد.

 

منوی کافه: انواع قهوه، بستنی، نوشیدنی‌های گرم ترکیبی، انواع پاستا، برگر و ساندویچ و سالاد و…

کافه دیت در فضای مجازی: اینستاگرام

آدرس: نبش هفت تیر ۸، برج آرمیتاژ، طبقه ۵

شماره تماس: ۰۹۳۶۲۱۰۷۴۰۰

 کافه‌ رستوران اسپرلوس

کافه رستوران اسپرلوس در خیابان سجاد مشهد واقع است. این رستوران دارای فضای باز، و VIP  و محیطی  دنج، پرنور و بسیار زیباست. تنوع غذایی در این رستوران بسیار زیاد است و استیک های آن طرفداران بسیار زیادی است. قیمت‌ها در این رستوران با توجه به کیفیت غذاها معقول به نظر می‌رسد.

 

منوی کافه: انواع نوشیدنی های سرد و گرم، صبحانه های انگلیسی و ترکی، غذاهای ایرانی، پیتزا، پاستا و…

اسپرلوس در فضای مجازی: اینستاگرام

آدرس: سجاد، خیابان بهار، نبش بهارستان ۱۷

شماره تماس: ۰۵۱۳۷۶۶۶۴۴۴

کافی ‌شاپ لاواتزا

کافه لاواتزا که در خیابان سجاد مشهد واقع شده است یکی از بهترین کافی شاپ های بیرون بر شهر مشهد است. که می‌توانید سفارشتتان را به صورت آنلاین از طریق وب سایت این کافه ثبت کنید. کافه لاواتزا همان طور که از اسمش پیداست از برند قهوه لاواتزا برای سرو قهوه استفاده می‌کند. دونات های مخصوص این کافه نیز طعم بی نظیری دارند.

منوی کافه: انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، انواع چای و دمنوش، موکتل، کیک و…

آدرس: بلوار سجاد، سجاد 9، بین بهارستان و بزرگمهر

 کافی ‌شاپ ویولت

بعد از گشت و گذار در مجتمع گردشگری کوهسر می‌توانید به کافه ویولت مراجعه کنید و ضمن لذت بردن از دید عالی از شهر در فضایی به دور از هیاهوی آن، از نوشیدن یک فنجان قهوه لذت ببرید. کافی شاپ ویولت همچنین محیط مناسبی برای برگزاری جشن‌ها و دورهمی‌های دوستانه است.

منوی کافه: انواع نوشیدنی‌های گررم و سرد، کیک، غذاهای فست فودی، پاستا و…

ویولت در فضای مجازی: اینستاگرام

آدرس: هاشمیه، مجتمع گردشگری کوهسر

شماره تماس: 09369101580

 

 کافی‌ شاپ شوکت

کافه شوکت با منوی بسیار متنوع و ترکیبی از هنر قنادی و ذائقه ایرانی به همراه محیط شیک و دنج فضای مناسبی برای سرو قهوه و انواع نوشیدنی و دسر است. پرسنل این کافه بسیار مهربان هستند و با لبخند پذیرای شما هستند.

 

منوی کافه: انواع قهوه، نوشیدنی‌های گرم و سرد، چای و دمنوش و صبحانه‌های فرانسوی

کافه شوکت در فضای مجازی: اینستاگرام

آدرس: حدفاصل صارمی ۲۹ و ۳۱ ساختمان راد

شماره تماس: 05138699528 | 09903682202

 کافی ‌شاپ آیزاک

اگر می‌خواهید طعم یک قهوه خوب را بچشید به کافه آیزاک سری بزنید. این کافی شاپ که در خیابان هاشمیه واقع شده است، محیط آرام و دنجی دارد همچنین طعم قهوه و غذاهای لذیذ آن باعث می‌شود به آن دوباره سر بزنید. برگر آیزاک از پرطرفدارترین سفارشات این کافی شاپ است.

منوی کافه: منوی صبحانه و ناهار، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک، انواع فست فود، پیتزا، برگر

آیزاک در فضای مجازی: اینستاگرام

آدرس: هاشمیه 71

شماره تماس: 09046541919 | 05138849468

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا