لوازم آرایشیوسایل سلامتی

خرید بهترین کرم ضد لک و روشن کننده پوست

بیشتر افراد تا اسم کرم ضد لک به گوششان می‌خورد خیال می‌کنند فقط کسانی باید از آنها استفاده کنند که حتما لک و تیرگی بر روی صورتشان دارند اما این تصور غلطی است. تمام افراد چه لک‌های قهوه‌ای و پوست تیره داشته باشند و چه نداشته باشند بهتر است که از کرم ضد لک و روشن کننده پوست استفاده کنند.

بیشتر افراد به خصوص بانوان به دلیل مسائل هورمونی، افزایش سن، بارداری، جای جوش، لکه‌های ناشی از تابش مستقیم و طولانی مدت آفتاب به پوست و استفاده بیش از حد از لوازم آرایش به خصوص انواع نامرغوب آن، بر روی پوست خود لک، کک و مک و همچنین تیرگی مشاهده می‌کنند که این افراد در اولویت خرید کرم روشن کننده و و استفاده مداوم از آن هستند.

مزایای استفاده از کرم روشن کننده و ضد لک چیست؟

همان طور که گفتیم، استفاده از کرم‌های ضد لک و روشن کننده پوست تنها مختص افرادی با پوست‌های لک دار نیست بلکه همه می‌توانند از آن استفاده کنند زیرا مزایای زیادی دارد که در ادامه برخی از آنها را برایتان عنوان می‌کنیم:

  • افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی به پوست
  • جوان کننده پوست و ایجاد شفافیت و شادابی
  • محو کردن لک‌های کمرنگی که تازه در حال ظاهر شدن هستند
  • از بین بردن لک و کک و مک‌های ایجاد شده در اثر عوامل مختلف
  • جلوگیری از ایجاد لک‌های جدید
  • روشن کردن رنگ پوست
  • تامین ویتامین و کمبودهای پوست

بهترین کرم روشن کننده و ضد لک کدام است؟

قبل از آن که به داروخانه رفته و اولین کرمی که به شما پیشنهاد می‌دهند را خریداری نمایید باید یک سری موارد را بررسی کنید. مثلا اینکه پوست شما چرب است یا معمولی؟ دلیل لک‌های روی پوستتان چیست؟ لک‌ها قدیمی هستند و یا جدیدا ایجاد شدند؟

اگر مشکل پوستی حادی دارید بهتر است به پزشک مراجعه کنید تا با بررسی‌های دقیق‌تر برای شما تجویز کرم و داروهای لازم را انجام دهد اما برای مراقبت و پیشگیری، نیازی به پزشک نیست و با کمی تحقیق می‌توانید خرید کرم روشن کننده و ضد لک را انجام دهید.

فراموش نکنید که در کنار استفاده از این کرم‌ها حتما ضد آفتاب نیز به هنگام بیرون رفتن از خانه مصرف کنید، از لوازم آرایش نامرغوب آن هم برای مدت زمان طولانی در طول روز استفاده نکنید، حتما بعد از آن که به خانه می‌آیید و قبل از خواب صورت خود را با شوینده و صابون‌های مخصوص بشویید تا پوستتان تنفس کند در غیر این صورت استفاده از گران‌ترین کرم‌های ضد لک و روشن کننده هم هیچ تاثیری نخواهد داشت.

Caudalie

اگر شما علاه بر لک و تیرگی پوست، از لکه‌های قرمز، جای جوش و جای زخم نیز ناراحت هستید می‌توانید کرم Caudalie Vinoperfect را که ساخت کشور فرانسه است تهیه نموده و در کمترین زمان ممکن به پوستی صاف و شفاف دست یابید. نحوه استفاده این کرم روزی یکبار بر روی پوست تمیز است که علاوه بر درمان لک‌ها، از بازگشت آنها نیز جلوگیری می‌کند.

ISIS Pharma UNITONE 4 white

کرم آیسیس فارما نیز ساخت کشور فرانسه است که به عنوان یک کرم روشن کننده و ضد لک قوی توصیه می‌گردد. یونیتون 4 وایت مخصوص لک‌های ایجاد شده بر روی پوست و جلوگیری از افزایش آنها است که با مهار آنزیم ملانین و تیروزیناز که موجب تیرگی پوست و ایجاد لک می‌شوند و همچنین لایه برداری قوی، پوستی شفاف و عاری از هر گونه لک به وجود می‌آورد.

افراد زیادی نتیجه دلخواهشان را بعد از یک دوره استفاده از این کرم گرفتند اما توصیه پزشکان این است که بعد از نتیجه‌گیری، سریعا خوشحال نشوید و استفاده از کرم را قطع نکنید.

 Acm Depiwhite

کرم ضد لک و در درجه بعدی، روشن کننده دپی وایت هم که از تولیدات کشور فرانسه و حاوی ویتامین C است به عنوان یکی از کرم‌های قوی برای از بین بردن لک‌های پوست و جذب ملانین اضافی شناخته شده که بوی خیلی خوبی ندارد اما اثر استفاده از آن خیلی زود نمایان می‌شود.

بهترین زمان برای استفاده از آن، قبل از خواب و به صورت موضعی بر روی لک‌های پوستی است اما اگر شدت لک‌های تیره و قهوه‌ای رنگی که دارید زیاد باشد، بهتر است صبح‌ها هم از آن استفاده نمایید فقط به یاد داشته باشید که استفاده دائمی از آن توصیه نمی‌شود و بهتر است به محض محو شدن لک‌هایتان آن را کنار گذاشته و برای ادامه درمان و جلوگیری از پیدایش مجدد، از کرم‌های دیگر استفاده کنید.

Noreva Trio White Day

کرم‌های برند نوروا ساخت کشور فرانسه هستند و تنوع این برند در تولید کرم روشن کننده و ضد لک بسیار زیاد است که مورد تایید پزشکان خودمان نیز می‌باشد. Noreva Trio White Day مخصوص روز بوده که می‌توانید دو بار در طول روز بر روی پوست شسته شده و تمیز صورت، دست ها و گردن بزنید البته یادتان باشد فقط بر روی لک‌ها استفاده کنید که از ویژگی‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از بین بردن لک‌های قهوه‌ای و کک و مک
  • جلوگیری از ایجاد لک و کک و مک
  • روشن کردن پوست
  • آبرسان و مرطوب کننده پوست به حد لازم
  • بدون عطر و رایحه
  • محافظت از پوست در برابر اشعه ماورا بنفش
  • جلوگیری از تولید ملانین که عامل اصلی ایجاد لک‌های تیره و قهوه‌ای است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا