آرایشی و بهداشتیلوازم بهداشتی

راهنمای خرید بادی اسپلش

راهنمای خرید بادی اسپلش با برند اصلی از خارج

با فرا رسیدن فصل بهار، کم کم باید خودمان را برای هوای گرم و آفتاب‌های سوزان آماده کنیم. یکی از دغدغه‌های دائمی افراد در هوای گرم، عرق کردن و بوی ناخوشایندی است که در راستای این موضوع استشمام می‌شود که خیلی‌ها برای رفع این مشکل، دائما در حال استفاده از عطر و ادکلن و دئودورانت‌های مختلف هستند. اما یکی دیگر از روش‌های رفع بوی بدن، خرید بادی اسپلش است که در این مقاله قصد داریم این محصول را معرفی کرده و شما را برای خریدی خوب راهنمایی کنیم.

خرید بادی اسپلش و کاربرد آن

همه شما کاملا با عطر، اسپری و ادکلن آشنایی داشته و می‌دانید که همه آنها خاصیت خوشبو کنندگی طولانی مدت دارند و رایحه بسیاری از آنها حتی تا مدت‌های زیاد بر روی لباس باقی می‌ماند. مام و دئودورانت هم به عنوان دو محصول خوشبو کننده بدن و ضد تعریق به طور مستقیم بر روی پوست بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اما بادی اسپلش در واقع یک نوع اسپری مایع است که سبک و رقیق بوده و رایحه خوشایند با ترکیبی از الکل، مرطوب کننده، آبرسان و … دارد که از تعریق زیاد بدن و ایجاد بوی بد جلوگیری می‌کند؛ پس یادتان باشد این محصول را با اسپری‌های خوشبو کننده، مام و دئودورانت اشتباه نگیرید.

بادی اسپلش را باید بعد از حمام به طور مستقیم بر روی پوست خود اسپری کنید. بعد از آن احساس رطوبت دائمی بر روی پوست خود دارید و از عرق و بوی بد در امان خواهید ماند؛ اما سه نکته مهم را به خاطر داشته باشید:

  1. هنگامی که بدنتان عرق دارد، برای رفع عرق و بوی آن به هیچ عنوان از body splash استفاده نکنید چرا که ترکیب آن با عرق، بوی ناخوشایندی را به وجود می‌آورد.
  2. به خاطربسپارید که از body splash بر روی لباس استفاده نکنید زیرا کاربرد آن برای پوست بدنتان و منافذ تعریق است.
  3. اگر دچار بیماری پوستی و یا حساسیت‌های شدید هستید، حتما قبل از استفاده با یک دکتر پوست مشورت کنید.

بهترین برندهای body splash کدامند؟

خرید بادی اسپلش کار سختی به نظر نمی‌آید و با رفتن به اولین فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی یا داروخانه می‌توانید این کالای بهداشتی را خریداری نمایید اما در واقع این راه درستی نیست. برای خرید محصولات بهداشتی که مستقیم با پوست شما ارتباط دارد، بهتر است ابتدا کمی تحقیق کنید و برندهای خوب را بشناسید تا با انتخابی اشتباه به سلامتی و زیبایی خود آسیب نرسانید. ما در ادامه، برخی از بهترین و پرفروش‌ترین برندهای بادی اسپلش را معرفی کرده‌ایم که شما می‌توانید برای آن که کالایی اصل و مطمئن داشته باشید، خرید از ایبی یا آمازون را تجربه کنید و این محصول را به طور مستقیم از تولید کننده‌اش خریداری نمایید.

برند O Boticario

این محصول از تولیدات شرکتی آرایشی بهداشتی در کشور برزیل می‌باشد که انواع عطر، و ادکلن، کرم‌های مراقبت از پوست، شامپو و صابون و … را روانه بازار می‌کند.

  • مدل Lng Nativa Spa Plum از این محصول با عطر آلو و میوه های شرقی با خاصیت آبرسانی می‌باشد.

 برند Victoria secret

برندی آمریکایی که تولید کننده لوازم آرایشی بهداشتی و لباس‌های زنانه می‌باشد، اکنون پرفروش‌ترین برند در زمینه بادی اسپلش شناخته شده است که تقریبا قیمت‌های بالایی دارند و برخی از مدل‌های آن دارای بیشترین طرفدار است که در ادامه به برخی از آنها اشاره کرده‌ایم.

  • مدل Amber Romance: مناسب بانوان با رایحه گرم و شیرین

  • مدل Pure Seduction: مناسب بانوان با رایحه شیرین و خنک و مناسب برای تمام فصول

  • مدل BARE VANILLA: مناسب خانم‌ها و آقایان، با رایحه گرم و شیرین و با بیشترین طرفدار در میان مدل‌های ویکتوریا سکرت

  • مدل Love Spell: مناسب بانوان با رایحه شیرین، حاوی ویتامین‌های E و C با خاصیت مرطوب کنندگی بالا

  • مدل Secret Charm: دارای رایحه خنک و آرامش بخش ویژه بانوان

برند Revlon

برند آرایشی رولون، از تولیدات آمریکا بوده که از سال 1932 مشغول به کار است و موفقیت زیادی را در این زمینه کسب کرد. اکنون بای اسپلش‌های برند رولون هم یکی از محصولات پرفروش می‌باشند.

  • مدل Jean Nate از این برند، مخصوص بانوان بوده که علاوه بر خاصیت خشبو کننده و ضد تعریق، رطوبت بدن را تامین کرده و آبرسان می‌باشد.

 برند Vera Wang

این برند هم از تولیدات کشور آمریکا بوده که در زمیه تولید عطر و ادکلن بسیار موفق عمل کرده است.

  • مدل Vera Wang Embrace با رایحه چای سبز و شکوفه گلابی برای بانوان که بسیار مدرن و نشاط آور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا