آشپزخانهلوازم خانگی برقی

مخلوط کن بخریم یا غذاساز؟ معرفی چندمدل مخلوط کن محبوب

شاید این سوال در ذهنتان شکل بگیرد که آیا مخلوط کن همان غذاساز است و می‌توانند کار یکدیگر را انجام دهند؟ اصلا چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ از نظر قیمت و کاربرد بهتر است کدام یک را خریداری کنیم؟

تفاوت غذاساز با مخلوط کن چیست؟

در این مقاله قرار است تفاوت این دو محصول را برایتان ذکر کنیم و و برخی از بهترین مدل‌های مخلوط کن را به شما معرفی کرده تا بتوانید خریدی بهتر و کاربردی‌تر داشته باشید.

غذاساز با تیغه‌های قوی‌تر و با قابلیت‌های بیشتر، مناسب خرد کردن، پوره کردن، خمیرساز، رنده و ورقه کردن مواد غذایی بوده و به شما در پخت و آماده سازی غذا به خصوص در زمانی که مهمان داشته و برای آشپزی کردن عجله دارید کمک زیادی می‌کند اما مخلوط کن برای درست کردن اسموتی، معجون، سس، پوره و در کل نرم کردن و یکدست کردن مواد غذایی کاربرد دارد و فقط باید برای مواد با بافت نرم از آن استفاده کنید در صورتی که تیغه‌های غذاساز برای موادی با بافت سفت‌تر نیز کاربرد دارند و تیغه‌های متنوع‌تری نیز در کنار این وسیله وجود دارد.

مخلوط کن Breville Super Q

این مخلوط کن دارای یک موتور پرقدرت 1800 واتی و با سرعت تیغه 186 مایل در ساعت، یکی از بهترین محصولات برند Briville از نظر عملکرد و طراحی شناخته شده است. همچنین این محصول دارای یک تیغه مخصوص و لیوان یک نفره نیز می‌باشد.

این دستگاه با 12 سرعت مختلف و تیغه‌های قدرتمند می‌تواند انواع مغزها و کره را میکس کند و همچنین قابلیت خرد کردن یخ را نیز خواهد داشت.

 مخلوط کن Blendtec مدل Designer

قطعا مخلوط کن‌های زیادی در بازار موجود هستند اما قرار است در این مقاله، مدل‌هایی را بررسی کنیم که نسبت به قیمتشان کارآیی بهتری دارند. مخلوط کن Blendtec با تیغه‌های فولادی ضد زنگ که کمی به سمت بالا خمیده هستند و موتور کاملا بی صدا گزینه مناسبی برای آشپزخانه شماست.

این مخلوط کن دارای 8 سرعت مختلف و برنامه زماندهی بوده و همچنین صفحه نمایش دیجیتالی با دکمه‌های کنترلی لمسی هم از دیگر ویژگی‌های آن می‌باشد. مخزن این دستگاه، به اندازه 6 لیوان گنجایش دارد.

مخلوط کن Magic Bullet

شاید در نظر اول برایتان جذاب نباشد که این دستگاه 250 وات قدرت دارد اما باید بدانید که کارآیی آن بسیار بیشتر بوده و شامل مخزن‌های مخلوط کن با جنس شیشه ضد ضربه و تیغه‌های می‌باشد که قابلیت خرد کردن، مخلوط کردن و میکس کردن را دارد.

مخلوط کن NINJA مدل QB1004

یک مخلوط کن 450 واتی با طراحی خاص و جمع و جور با 3 مخزن 48 انس (6 فنجان)، 40 انس (5 فنجان) و 16 انس (2 فنجان) که هر کدام درب‌های جداگانه داشته و برای کاربردهای مختلف استفاده می‌شوند. قابلیت خرد کردن یخ و میوه‌های منجمد و مخلوط کردن از ویژگی‌های این دستگاه به شمار می‌روند.

مخلوط کن Vitamix

این مخلوط کن دارای 5 تنظیم از قبل برنامه ریزی شده می‌باشد که با مخزن 64 انسی به شما این امکان را می‌دهد که انواع میوه‌ها یا مواد غذایی مورد نظرتان را در این مخزن بریزید. دستگاه 750 واتی مورد نظر دارای تیغه‌های فولادی ضد زنگ می‌باشد که از فناوری کاهش صدا و نویز گیر در آن استفاده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا