آرایشی و بهداشتیلوازم آرایشی

معرفی بهترین برندهای شامپوی خارجی

بهترین برندهای شامپوی خارجی کدامند؟

شما تا چه اندازه به زیبایی و سلامت موهای خود اهمیت می‌دهید؟ آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که برای داشتن موهایی سالم، براق و زیبا باید از چه شامپویی استفاده کرد؟

حتما شما هم می‌دانید، موها انواع مختلفی دارند و می‌توان آنها را به طور کلی به انواع موهای معمولی، خشک و چرب دسته‌بندی کرد. گاهی اوقات موی سر دچار مشکلات مختلفی از جمله: شوره، آسیب‌دیدگی، شکنندگی، ریزش و… می‌شود. تفاوت موها و همچنین وجود برندهای مختلف شامپو موجب شده است تا تصمیم‌گیری در مورد انتخاب یک شامپوی مناسب که بتوان با استفاده از آن مشکلات موی سر را برطرف کرد، کمی دشوار شود.

اگر به دنبال یک شامپوی خارجی باکیفیت برای موهای خود هستید، در این مقاله با ما همراه شوید تا بهترین شامپوهای خارجی که می‌توان با استفاده از آنها موهایی سالم و زیبا داشت را به شما معرفی کنیم. شامپوهایی که ما در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم، همگی از بهترین محصولات جهان هستند که می‌توانید با خرید از سایت‌های خارجی به تهیه آنها بپردازید.

 ترمیم‌ کننده نیوآ (NIVEA)

محصولات نیوآ از سال‌های دور میان افراد مختلف در جهان شناخته شده‌اند. بدون شک برندی که توانسته در سال‌های پی در پی پا برجا بماند، از محصولات با کیفیت مطلوبی برخوردار بوده که توانسته است نظر مخاطبان و مشتریان را به خود جلب کند. به همین دلیل ما استفاده از محصولات نیوآ را به افرادی که به سلامت پوست و موی خود اهمیت می‌دهند، پیشنهاد می‌کنیم.

یکی از بهترین محصولات NIVEA، شامپوی ترمیم‌ کننده آن است که با نظر مثبت اکثر مصرف کنندگان همراه شده است. اگر موهایی آسیب‌ دیده دارید و به دنبال یک شامپوی خارجی موثر هستید که از قیمت مناسبی هم برخوردار باشد، پیشنهاد ما شامپو ترمیم‌کننده نیوآ می‌باشد.

 شامپو نیزورال (Nizoral)

شامپوی خارجی نیزورال برای افرادی که به شوره سر دچار شده‌اند، یک انتخاب مناسب است. خاصیت اصلی این شامپو حفاظت از پوست سر و جلوگیری از خارش و پوسته پوسته شدن آن است.

 شامپو بیوتیک (Shampoo Biotique)

اگر علاقه‌ای به محصولات شیمیایی ندارید و جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال یک شامپوی تاثیرگذار و تهیه شده از مواد طبیعی هستید، ما به شما شامپو بیوتیک را پیشنهاد می‌کنیم. در تهیه این شامپو از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نشده‌است و موادی مثل حنا، آویشن، پوست درخت گردو و… عناصر سازنده آن را تشکیل داده‌ است؛ پس می‌بینید که یک محصول کاملا سالم را در اختیار خواهید داشت.

شامپو کلینیک پلاس (Shampoo Clinic Plus)

برای تهیه این شامپو از روغن بادام و پروتئین شیر استفاده شده‌ است به همین جهت برای سلامت موها بسیار مناسب است و به آن‌ها زیبایی و لطافت می‌بخشد. این شامپو برای افرادی که به شوره سر دچار شده‌اند، یک انتخاب مناسب است. لازم است بدانید که سابقه کاری کمپانی تولید کننده آن به 25 سال می‌رسد.

شامپو لورآل (LOREAL)

شامپو لورآل با بسته‌بندی مشکی-ارغوانی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خانم‌هایی است که به تازگی دچار ریزش مو شده‌اند. این شامپوی فرانسوی موجب تقویت موها شده و از ریزش آن جلوگیری می‌کند. افرادی که از این شامپو استفاده می‌کنند، معتقدند که قدرت تمیزکنندگی آن بسیار بالاست. البته نظراتی که در مورد قدرت نرم‌ کنندگی این شامپو ثبت شده‌ است، به متوسط بودن سطح آن اشاره دارد. خانم‌هایی که به دنبال یک شامپوی موثر با قیمت مناسب هستند، بهتر است برای یک بار هم شده این شامپوی برند LOREAL را امتحان کنند.

شامپوی سر سان‌سیلک (sunsilk)

مدت‌هاست که شامپوی خارجی سان‌سیلک به نامی آشنا برای محافظت از موها تبدیل شده‌است. کمپانی یونیلور به عنوان تولید کننده شامپوهای سان‌سیلک، محصولات باکیفیت و تاثیرگذاری را برای جهانیان تولید کرده است. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید هر از گاهی شامپوی سر خود را عوض کنید، سان‌سیلک این شانس را به شما داده است تا در میان طیف وسیعی از شامپوها دست به انتخاب بزنید چرا که مجموعه یونیلور، محصولات متنوع و البته با کیفیتی را روانه بازار کرده که هر یک نظر مخاطبان را به خود جلب کرده‌اند.

اگرچه تمامی شامپوهای سان‌سیلک موثر هستند، اما پیشنهاد ویژه ما شامپوی مخصوص موهای خشک این برند است؛ شاید بتوان گفت بیشترین رضایت از شامپوهای sunsilk به نمونه مخصوص موهای خشک آن مربوط است. طرفداران این محصول معتقدند که آثار مثبت این شامپو پس از مدت کوتاهی استفاده، نمایان می‌شود.

کمپانی سازنده به منظور تهیه این شامپو و همچنین تامین طراوت و تازگی موهای خشک، از روغن آرگان استفاده کرده است. این شامپو بسته‌بندی زرد رنگی دارد و می‌توان آن را در دو اندازه 200 و 350 میلی‌لیتری تهیه کرد.

شامپوی پنتن (PANTENE)

احتمالا تاکنون نام شامپوی پنتن به گوشتان خورده است زیرا این شامپو در میان هموطنان عزیزمان بسیار شناخته شده است. ما در اینجا نمونه پرو ویتامینه و ترمیم‌ کننده آن را به شما پیشنهاد می‌دهیم. اگر موهای خشک یا زبری دارید و به دنبال یک چاره اساسی هستید، ما پیشنهاد می‌کنیم تا برای یک بار هم که شده شامپو پنتن را امتحان کنید. افرادی که از این شامپو استفاده کرده‌اند، پس از مدت کوتاهی به نرم شدن موهایشان پی بردند.

 شامپو کافئین آلپسین (Alpecin Caffeine)

اگر دچار ریزش مو شده‌اید، استفاده از شامپو آلپسین را فراموش نکنید. این شامپو برای آقایانی که دچار ریزش مو شده‌اند، بسیار مناسب است. شامپو کافئین آلپسین از رنگدانه‌های موی شما محافظت می‌کند و از ریزش بی‌رویه موها جلوگیری می‌نماید. البته اگر موهای سفید و یا خاکستری دارید، بهتر است قید استفاده از این شامپوی محبوب آلمانی را بزنید زیرا طبق نظریه کاربران در سایت آمازون، این شامپو تاثیری بر موهای سفی دشده ندارد.

ما در این مقاله بهترین شامپوهای خارجی که در سراسر جهان با استقبال مواجه هستند را به شما پیشنهاد دادیم. در ادامه شما باید از میان آنها بهترین گزینه را انتخاب و امتحان کنید. یادتان باشد که در نخستین مرحله، شامپو باید با موهایتان سازگاری داشته باشد. شاید شما یک شامپوی محبوب و برند خارجی را با قیمت بالایی تهیه کنید اما از تاثیر آن بر موهایتان راضی نباشید، در نتیجه باید به دنبال شامپویی دیگر باشید. شامپویی که با مو و پوست سرتان سازگاری مناسبی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا